درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ ، پاپ آپ نمایشگاهی | چاپخانه ایران زمین | 88893140
16691
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16691,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

 

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ ، برای اینکه در نمایشگاه های بدرخشید و همه ی مردم به غرفه ی شما مراجعه کنید با چاپ رول آپ و پاپ آپ میتوانید به راحتی مردم و مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.

در ادامه شما را با تاثیر چاپ رول آپ بر کارتان آشنا میکنیم با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط  : 

چاپ رول آپ گردان 

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

نقش موثر چاپ رول آپ بر تبلیغات 

 

در دنیای امروز، تجارتی موفق تر است که برند خود را برجسته تر کند. حضور در بین مخاطبان همیشه حرف اول را در کسب و کار می زند. یکی از وسایل ارتباط دهنده شما با مخاطبانتان، رول آپ ها می باشند که نگهدارنده بنرهای تبلیغاتی هستند که جزو کلیدی ترین ابزار بازاریابی بشمار میرود.

چاپ رول آپ یکی از ساده ترین و ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی و سازه های نمایشگاهی میباشد که بیشتر در غرفه های نمایشگاهی، فروشگاه ها و همایش ها از آن استفاده میشود.

چاپ رول آپ بسیار زیبا و چشم نواز بوده و جلب توجه مخاطبان را در پی دارد.

مطالب مرتبط  : 

چرا رول آپ استفاده کنید ؟

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

چاپ رول آپ نمایشگاهی 

 

رول آپ قابل جمع شدن و رول شدن است که این امر امکان جمع شدن چاپ را فراهم کرده و بواسطه ی آلومینیومی بودن پایه سبکی رول آپ بدست می آید که جابجایی سازه را آسان کرده است. چاپ رول آپ از روشهای موثر و ارزان در تبلیغات محیطی محسوب می شود.

استند رول آپ به دلیل سبکی و کم جا بودن دارای سهولت جابجایی بوده و به صورت رول درآمده و جمع و باز شدن چاپ به آسانی صورت گرفته و با یک کیف کوچک جابجایی آسان دارد.

رول آپ هم برای فضای های داخلی و هم برای فضاهای خارجی قابل استفاده است. در عین حال که استند رول آپ دارای مزایای فوق است مقاوم نیز بوده و در برابر عوامل محیطی مقاومت دارد. از دیگر مزایای چاپ رول آپ می توان به قیمت مناسب استند رول آپ اشاره کرد. برای طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی می توان از چاپ رول آپ استفاده کرد.

در استند های رول آپ تفاوت هایی وجود دارد که این امر در قیمت نهایی استند رول آپ تاثیرگذار است. بعنوان مثال یک طرفه بودن و یا دو طرفه بودن چاپ رول آپ و یا استند ثابت و گردان رول آپ در تعیین قیمت نهایی چاپ رول آپ تاثیر فراوان دارد.

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

چرا از سازه ی رول آپ برای نمایشگاه های باید استفاده کنیم؟

 

چاپ رول آپ مناسب برای هر مناسبتی

بر خلاف بعضی از سازه های نمایشگاهی، رول آپ بنر در مناسبت ها و مکان های مختلفی به کار می آید مانند جلسات کاری، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، نمایش فروش های ویژه، معرفی محصولات، میز پذیرش، فروشگاه ها و مکان های بسیار دیگر.

نصب راحت رول آپ

رول آپ ها به راحتی قابل نصب هستند و نصب آن ها پیچیدگی خاصی ندارد. فقط کافیست که بنر را از داخل آن به سمت بالا بکشیم تا به ارتفاع مناسب برسد و میله آلومینیومی نگهدارنده پشت آن را وصل کنیم. برای جمع کردن آن نیز باید ابتدا میله را برداریم و سپس خود بنر به صورت خودکار به سمت رول جمع می شود.

قیمت مناسب چاپ رول آپ

این وسیله نسبت به بقیه سازه های نمایشگاهی بسیار ارزان تر است و شما می توانید شخصا آن را تهیه کنید و پس از چاپ یک بنر با دستگاه چاپ بنر، از آن استفاده نمایید.

چاپ رول آپ برابر با جلب توجه عموم مردم

در مناسبت های مختلف، کاتالوگ ها، بروشورها و ابزارهای تبلیغاتی دیگری وجود دارند که همه از آن ها استفاده می کنند ولی بهتر است شما دست پیشی بگیرید و با داشتن چند بنر بر روی این استند های تبلیغاتی توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

مطلب پربازدید : 

چاپ رول آپ آویز

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

کاربرد استند رول آپ چیست؟

 

چاپ رول آپ در برگزاری همایش ها و کنفرانس ها بسیار اثر بخش بوده و در مراسم مختلف میتواند در انتقال پیام بسیار موثر باشد.

با رول آپ می توان بخوبینظر مشتریان و رهگذران در نمایشگاه ها جذب کرد و به واسطه ی حجم کمی که از محیط می گیرد بسیار برای مکان های عمومی و نمایشگاهی مناسب است.

از مزیت های استند رول آپ سبکی و سهولت جابجایی این سازه تبلیغاتی است که باعث می شود براحتی تصویر تبلیغاتی را در معرض دید مخاطبان قرار داد.

کوتاهی زمان نصب و جمع آوری استند رول آپ مزیتی است که سایر سازه های نمایشگاهی از این مزیت برخوردار نیستند. براحتی می توان چاپ رول آپ را در کیف مخصوص آن جمع کرد و اقدام به جابجایی آن کرد.

مطلب بیشتر : 

ساختار سازه ی استند رول آپ

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

یکی از مهم ترین ویژگی های چاپ رول آپ

 

یکی از مزیت های مهم در چاپ رول آپ قابلیت تعویض چاپ رول آپ است، بنابراین استند رول آپ قابلیت استفاده در چندین دفعه و برای موارد گوناگون است که این امر آن را از لحاظ اقتصادی برای امور تبلیغاتی بسیار مناسب ساخته است.

اگر چاپ رول آپ دچار مشکل شد به راحتی می توان آن را جدا کرد و دوباره عملیات چاپ با کیفیت را انجام داد و اقدام به کار تبلیغاتی کرد. شما می توانید با چاپ رول آپ و قرار دادن آن در مکان های پر رفت و آمد به خوبی پیام های مختلف را انتقال دهید.

داشتن جذابیت چاپ رول آپ و رعایت اصول تبلیغاتی در چاپ رول آپ می تواند در اثر بخشی در مخاطبان بسیار موثر باشد.

برای چاپ رول آپ و پاپ آپ با هزینه های مناسب میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید لینک زیر تماس شما با ایران زمین را برقرار می کند.

No Comments

Post A Comment