ساختار سازه استند رول آپ | چاپ سازه رول آپ | چاپ پاپ آپ | چاپخانه ایران زمین
16409
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16409,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

ساختار سازه استند رول آپ

ساختار سازه استند رول آپ

ساختار سازه استند رول آپ

ساختار سازه استند رول آپ چیست؟

ساختار سازه استند رول آپ ، بدنه استند رول آپ از جنس آلومینیوم است. کل سازه شامل یک بدنه شبیه باکس است. که پایه رول آپ بوده و چاپ درون آن جمع می شود. و یک میله عصایی که نگهدارنده چاپ روی سازه است. چاپ رول آپ می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

هم می‌توان از چاپ فضای داخلی (پلات و لمینیت) استفاده کرد. که در این حالت چاپ بر روی کاغذ کوتد انجام می‌شود. و سپس روی آن روکش لمینیت مات یا براق کشیده می‌‌شود . همچنین می‌توان از چاپ اکوسالونت بهره گرفت که در این صورت از نظر مدیا انتخاب‌های خیلی بیشتری خواهیم داشت.

می‌توانیم روی بنر، پی وی سی، سولیت و گری بک چاپ کرده و روی پایه رول آپ نصب کنیم. چاپ اکوسالونت با کیفیت‌ تر و ماندگارتر است و مزیت اصلی آن نسبت به چاپ فضای داخلی و پلات و لمینیت در این است که در صورتی که از چاپ اکوسالونت برای رول آپ استفاده شود، آن را می توان در فضاهای خارجی هم مورد استفاده قرار داد.

چاپ روی پایه سازه رول آپ به نحوی نصب می شود. که هر بار و هنگام استفاده به صورت رول به سمت بیرون کشیده می شود.

برای ساخت و چاپ سازه ی پاپ آپ و رول آپ میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین سازه ی نمایشگاهی را داشته باشید و در نمایشگاه خاص دیده شوید.

راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین  :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment