قیمت چاپ استیکر | چاپ استیکر | چاپ استیکر با کیفیت | چاپخانه ایران زمین
16413
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16413,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

قیمت چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر ، بسته به نوع کاربرد با دستگاه های مختلفی انجام میگیرد. وبا توجه به نوع جوهر مصرفی، متریال در دستگاه استفاده شده ماندگاری استیکر بین 2 ماه تا 3 سال متغیر میباشد.

کاربردهای چاپ استیکر

کاربرد های چاپ استیکر در صنایع بیشماری بکار می رود . از صنایع غذایی و بسته بندی تا تمامی صنایع تولیدی و صنعتی که نیاز به لیبل های پشت چسبدار دارند. ولی عمده ترین استفاده استیکر در صنعت تبلیغات تجاری میباشد .

تبلیغات انواع شرکتهای غذایی و تولید کننده های مواد شوینده تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی . هم چنین چاپ و تبلیغات بر روی اتوبوس های شرکت واحد یا چاپ و نصب استیکر بر روی انواع ماشین های پخش و یخچال های صنعتی .

ماندگاری انواع مختلف استیکر :

چاپ استیکر با مرکب اورجینال بر روی شیشه مغازه ها یک سال الی سه سال بسته به میزان تابش نور خورشید ماندگاری دارد.

استیکر و وینیل چینی با مرکب چینی بر روی ماشین حمل و نقل و اتوبوس ۳ماه الی یک سال بسته به میزان اشعه تابش خورشید شستشوی ماشین و سایش به درختان و … ماندگاری دارد.

چاپ استیکر  با مرکب اورجینال بر روی ماشین حمل و نقل و اتوبوس ۶ماه الی یک سال بسته به میزان اشعه تابش خورشید شستشوی ماشین و سایش به درختان و … ماندگاری دارد.

چاپ استیکر  در انواع مختلفی به چاپ می رسند. اینکه چه استیکری و با چه نوع چاپی را انتخاب کنید کاملا به فضایی که می خواهید آن را نصب کنید بستگی دارد.

برای چاپ استیکر میتوانید با گروه چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

تهران – میدان فاطمی
14خیابان فاطمی – پلاک
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140

No Comments

Post A Comment