معرفی سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی | چاپ پاپ آپ | چاپ رول آپ | چاپخانه ایران زمین
16093
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16093,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

معرفی سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی

معرفی سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی

معرفی سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی

معرفی سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی رول آپ

در این مطلب شما را با سازه ی پرکاربرد نمایشگاهی رول آپ و پاپ آپ آشنا خواهیم کرد و شما میتوانید برای اینکه در نمایشگاه ها بهتر دیده شوید از رول آپ و پاپ استفاده کنید.

برای چاپ با کیفیت رول آپ ، پاپ آپ میتوانید به چاپخانه ایران زمین اعتماد کنید و رول آپ مورد نظر را با کیفیت چاپ بالا تحویل بگیرید.

چاپ رول آپ یکی از شیک ترین و مناسب ترین سازه های نمایشگاهی رول آپ است. رول آپ پایه آلومینیومی داشته و کار چاپی روی آن بصورت لوله قابل جمع شدن است.

چاپ رول آپ بسیار زیبا و چشم نواز بوده و جلب توجه مخاطبان را در پی دارد. آلومینیومی بودن رول آپ سبکی آنرا در پی داشته که حمل نقل آسان آن را در پی دارد.

رول آپ در نمایشگاه ها به خوبی در غرفه آرایی کمک میکند. چاپ رول آپ محدودیتی نداشته، با تمامی ابعاد قابل چاپ بوده و طرحها با تصاویر زیبا را میتوان در آن درج نمود.

چاپ رول آپ قابل جمع شدن و رول شدن است که این امر امکان جمع شدن چاپ را فراهم کرده و بواسطه ی آلومینیومی بودن پایه سبکی رول آپ بدست می آید که جابجایی سازه را آسان کرده است.

چاپ رول آپ از روش های موثر و ارزان در تبلیغات محیطی محسوب میشود. استند رول آپ بدلیل سبکی و کم جا بودن دارای سهولت جابجایی بوده که چاپ رول آپ بصورت رول درآمده و جمع و باز شدن چاپ به آسانی صورت گرفته و با یک کیف کوچک جابجایی آسان دارد. چاپ رول آپ هم برای فضاهای داخلی و هم برای فضاهای خارجی قابل استفاده است.

برای چاپ رول آپ و پاپ با کیفیت میتوانید با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment