هدایای تبلیغاتی چیستنند و چه فایده ای دارند؟ | چاپ انواع تبلیغات و یادداشت های تبلیغاتی برای شما
16077
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16077,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

یادداشت های تبلیغاتی چیستند و چه فایده ای دارند؟

یادداشت های تبلیغاتی چیستند و چه فایده ای دارند؟

آیا میدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟ قبول کنید که همه‌ی ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حال‌مان را خوش میکند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد.

هدایای تبلیغاتی چیستند و چه فایده ای دارند؟

وقتی شرکت‌ های مختلف برای اولین بار محصولی تازه را روانه‌ ی بازار میکنند، معمولا نمونه‌ هایی از محصول را بطور رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهند. فرقی نمیکند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.
شما با عرضه تبلیغات ، كالا و خدمات خود را به آن ها معرفی میكنید. به این ترتیب بر اثر تلاش های شما آن ها مجبور نیستند برای تهیه خواسته ها و نیاز هایشان به زحمت بیفتند.
با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری های كاربردی را هدیه میدهید كه میتوانند با حفظ و نگهداری و استفاده مستمر از آن ها كالا ها ، خدمات و نام و نشان تجاری شما را همیشه به یاد داشته باشند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی:

خودکار، روان نویس و یادداشت های تبلیغاتی : این دو نوع از ارزانترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی هستند که تا مدتی در دست مشتری باقی میماند و بعد از آن دور انداخته میشود.
حداکثر زمان استفاده از آن یکسال میباشد ولی برای تبلیغات کوتاه مدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و تحویل به عموم بسیار مناسب است و میتوان بصورت گسترده تولید انجام داد.

 

چاپ تبلیغات شما به عنوان هدایای تبلیغاتی

ایران زمین یکی از شرکت های بزرگ در زمینه چاپ یادداشت های تبلیغاتی و دیگر هدایای تبلیغاتی است.
برای ارتباط با ایران زمین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment