پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ | چاپ رول آپ | چاپخانه ایران زمین
16301
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16301,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ بمنظور بالا بردن اثربخشی و کیفیت، ارائه میشود :

👈 لوگو را در بالای صفحه رول آپ قرار دهید :

برای نمایش آرم شرکت و پیام اصلی خود از قسمت بالایی صفحه بنر رول آپ استفاده کنید. مهم این است پیام و هدف اصلی به چشم مخاطبان برجسته و با اهمیت بیاید، حال این پیام میتواند شعار تبلیغاتی، لوگو شرکت یا سازمان، تصویری از محصولات و یا وبسایت باشد. پیام باید بگونه ای باشد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

👈از چپ به راست در چاپ رول آپ بنویسید :

مشتریان و مخاطبان معمولا برای خواندن از روش بالا به پایین و یا چپ به راست استفاده میکنند، بنابراین بهتر است در چاپ رول آپ به این نکته توجه کنید.

از طرفی تعداد کلمات در بنر رول آپ باید حداقل تعداد را داشته باشد. به یاد داشته باشید که اطلاعات بیشتر میتواند توسط بروشور و یا کارت های آگهی ها مختص شرکت شما ارائه شود.

👈تصاویر:

از تصاویر با کیفیت بالا در نسخه چاپ رول آپ استفاده کنید. پیشنهاد هایی برای طراحی و چاپ رول آپ ارائه میشود که از تصویری که مستقیما از وب سایت یا اینترنت دانلود شده است استفاده نکنید.

زیرا کیفیت آن پایین می آید. به یاد داشته باشید که هدف رول آپ نمایشگاهی جلب توجه مشتریان است.

👈رنگ :

رنگ ها در معرفی و جلب توجه رول آپ نمایشگاهی بسیار مهم هستند. شما میتوانید از رنگ هایی استفاده کنید که با پس زمینه رول، متن، تصاویر و لوگوی شرکت یا سازمان هماهنگی داشته باشد.

👈اطلاعات تماس :

اطلاعات تماس یکی از اجزای مهم استند رول آپ خصوصا در رول آپ نمایشگاهی است. میتوانید اطلاعاتی در مورد چگونگی ارتباط بهتر با شما را ارائه دهید. مانند شماره تماس و آدرس ایمیل.

پیشنهادهایی برای طراحی و چاپ رول آپ به شما عزیزان پیشنهاد می شود که تاثیر آن را بیشتر می کند ، برای چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ با کیفیت مرغوب میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

No Comments

Post A Comment