چاپ استیکر مات | چاپ استیکر | چاپ استیکر ارزان | چاپخانه ایران زمین
16269
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16269,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات

چاپ استیکر مات در دو کیفیت انجام می شود :

۱- چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت ( کیفیت خیلی بالا )

۲ – چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor ( کیفیت معمولی )

چاپ استیکر مات با دستگاه اکو سالونت کیفیت بسیار بالایی دارد و دقیقاً همانند پوستر چاپ می شود . برای فضای داخل و جاهایی که نور فراوانی دارند بسیار مناسب است و ضد آلرژی می باشد ، چرا که با جوهر هایی چاپ می شود که سازگار با محیط زیست هستند.

چاپ استیکر مات با دستگاه outdoor مخصوص فضای باز می باشد و برای شیشه فروشگاه ها و ماشین های پخش مورد استفاده قرار می گیرد .

کیفیت پایین تری نسبت به دستگاه اکوسالونت دارد ولی ماندگاری طولانی تری دارد. این نوع از چاپ با جوهر آمریکایی انجام می شود و ماندگاری سه ساله برای شیشه مغازه ها و یک ساله برای روی ماشین های پخش دارد.

چاپ استیکر مات معمولا برای فضای داخل و یا جا هایی که نور فراوان دارند استفاده می شود .

چرا که بدلیل خاصیت مات بودن آن ها رفلکت نور را بعد از چاپ ندارند. قیمت استیکر مات و براق تفاوتی با هم ندارد .

موارد مصرف چاپ استیکر مات

استیکر های مات معمولاً برای مصارف داخل فضای بسته (indoor ) کاربرد دارند. چرا که استیکر مات اصولاً گرد و خاک را بیشتر جذب می کند و سخت تر تمیز می شود . البته عمده دلیل استفاده استیکر مات برای فضای داخل بدلیل عدم رفلکت نور استیکر مات می باشد .

مخصوصا اگر شما می خواهید دیواری را برای چاپ لوگو استفاده نمایید و از آن بعنوان دیوار عکاسی استفاده نمایید . پس در این صورت حتما نیاز به استیکر مات خواهید داشت. شما هم چنین می توانید بعد از چاپ استیکر مات آنرا لمینیت نمایید تا تمیز کردن آن آسیبی به کار چاپ شده شما نرساند . وقتی که کار چاپ شده لمینیت مات شود ، شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید از هر ماده تمیز کننده ای برای تمیز کردن استیکر استفاده نمایید .

چاپخانه ایران زمین چاپ استیکر مات را با کیفیت به انجام می رسد که میتوانید با در ارتباط بودن با چاپخانه ایران زمین بهترین چاپ استیکر را داشته باشید . راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment