چاپ کالک با ایران زمین | چاپ دیجیتال و چاپ انواع یادداشت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی
16211
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16211,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کالک با ایران زمین

چاپ کالک با ایران زمین

چاپ کالک با ایران زمین

چاپ کالک با ایران زمین

چاپ دیجیتال معمولا شامل چاپ حرفه ای در تیراژ های پائین توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که توسط چاپگر های لیزی و چاپگر های لارج فرمت و یا جوهرافشان حرفه ای انجام می‌ شود.

با توجه به این که چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش های سنتی مثل افست است ولی این قیمت بالا تر معمولا با صرفه جویی در هزینه های دیگری چون تهیه پلیت های چاپ انجام می‌ شوند در تیراژ های کم تعداد جبران پذیر است. چاپ دیجیتال امکان چاپ سریع پس از تقاضا در تیراژ کم را فراهم آورده و امکان تغییر طرح و محتویات آن در هر برگ چاپی را در اختیار می‌ گذارد.

همچنین در چاپ دیجیتال صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشینهای چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت چاپ، پایین آمدن هزینه تمام شده چاپ هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ در چاپ دیجیتال به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن میباشد. منظور از چاپ دیجیتال در بازار ، چاپ تونری بوسیله ی انواع چاپگرهای لیزری حرفه ای روی انواع کاغذ میباشد.

با روی کار آمدن چاپ دیجیتال عملا مرحله قبل از چاپ یا همان لیتوگرافی حذف شده و سرعت چاپ به شکل چشم گیری افزایش یافته است همچنین دقت دستگاه های چاپ دیجیتال امکان خطای انسانی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

در چاپ دیجیتال ضایعاتی مثل کاغذ ، رنگ و…. بمیزان قابل توجهی کاهش مییابد چراکه تمام اصلاحات در نسخه دیجیتال صورت میگیرد و نیاز به تست تا حد زیادی کاهش مییابد و عدم استفاده از پلیت باعث شده در هر دور از چاپ بتوان نسخه متفاوتی را به چاپ رساند.

چاپ کالک با ایران زمین (حرفه ای و سریع)

یکی از زیر مجموعه های چاپ دیجیتال ، چاپ کالک است.

چاپ کالک توسط ایران زمین با بالاترین حد کیفیت انجام شده و شما را برای گرفتن نتیجه دلخواه یاری میکند. برای اطلاعات بیشتر با 02188893140 تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment