چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی در ایران زمین | چاپ هدایای تبلیغاتی | چاپ کالک
16261
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16261,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی در ایران زمین

برگه یادداشت مواد کسب و کار ابزار عالی برای ایجاد نام تجاری شما است. با برگه یاددشت میتوانید نگاه متفاوت و حرفه ای ایجاد کنید تا احساسات خوبی برای مشتریان ایجاد کنید. دفتر یادداشت ها همچنین ابزار عالی برای کمک به نام تجاری شما هستند. آنها را با ایجاد یک طرح خوب که شامل نام تجاری یا لوگو شما است و با چاپ آنها در اندازه های سفارشی، آنها را شخصی سازی کنید. یادداشت بردار! اولیل جمله در اکثر صحبت های روزمره ، چاپ دفتر یادداشت نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه یک راه مطمئن برای دریافت اطلاعات ، خدمات، تصویر برند و پیام شما در برابر مخاطبان بسیار هدفمند روز به روز، ماه به ماه . notepad یا برگه برگه یادداشت را با کیفیت بالا 70 گرم چاپ میکنیم.

کاغذ تحریر سفید و نه خیلی ضخیم که احساس سبکی و دسترس بودن کند ، دفتریادداشت ها به عنوان ابزار بازاریابی چند منظوره عمل میکنند. آنها میتوانند به مشتریان و کارکنان، در قراردادها و نمایشگاه های تجاری، و حتی به خانه ارسال شوند. هر کس به ابزاری نیاز دارد تا یادداشت ها را بخواند، مانند حضور در جلسات کاری، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، بنابراین دفتریادداشت ها یک ابزار بازاریابی است که توسط همه مورد استقبال قرار میگیرد.

ویژگی های ظاهری یادداشت تبلیغاتی تخصصی

یادداشت تبلیغاتی از جهاتی همان دفاتر ساده تحریر هستند که کاربردی خاصتری یافته اند.
در این دفاتر برگه های زیادی برای نوشتن و برگه های برای تقویم سال و برگه هایی برای یادداشت هزینه های جاری روزانه و سالانه در نظر گرفته میشود. چاپ دفتریادداشت تبلیغاتی معمولا به صورت تک رنگ و نهایتا دو رنگ روی کاغذ تحریر 70 یا 80 گرمی انجام میگیرد و رنگ کار، عمدتا رنگ سازمانی شرکت سفارش دهنده میباشد و لوگو شرکت در همه صفحات چاپ میگردد. صحافی دفتریادداشت تبلیغاتی میتواند به صورت فنری یا دوختی با انواع جلدهای معمولی یا فانتزی باشد.

تماس با ایران زمین برای چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

دنبال مطرح کردن نام تجاری خود میان مردم هستید؟ به هدایای تبلیغاتی اهمیت بدهید !

ایران زمین اینجاست تا به شما مشاوره رایگان ارائه کند و تبلیغات شما را چاپ و خاص کند.

تماس با شماره : 02188893140

مطالب مرتبط:
چاپ یادداشت تبلیغاتی برای صابکار بی اعصاب!
یادداشت های تبلیغاتی چیستند و چه فایده ای دارند؟

No Comments

Post A Comment