چرا رول آپ استفاده کنید؟ | چاپ رول آپ | چاپ پاپ آپ | 02188893140 |چاپخانه ایران زمین
16169
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16169,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چرا رول آپ استفاده کنید؟

چرا رول آپ استفاده کنید؟

چرا رول آپ استفاده کنید؟

چرا رول آپ استفاده کنید؟

 

استند رول آپ به دو نوع رول آپ ثابت و رول آپ موتوردار یا گردان تقسیم می شود. پلات لمینت ، کنواس و ‏ورق ‏pvc‏ پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای رول آپ است.

رول آپ در نمایش تبلیغات و اطلاع رسانی در غرفه های نمایشگاهی، کنفرانس های خبری،سالن های همایش، سمینارها و مکان های عمومی کاربرد فراوانی دارد.
چاپ رول آپ

چاپ رول آپ یک صفحه کلاسیک مورد استفاده در مکان های تجاری و نمایشگاهها است. سالهاست که نمایشگرهای تبلیغاتی صفحه ای به خاطر کارایی بالا بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفته است. استفاده از چاپ رول آپ به عنوان یکی از نمایشگرهای تبلیغاتی بسیار ساده است.

شما باید فضای زیادی برای جلب توجه عموم به پیام خود داشته باشید. به همین دلیل بنر رول آپ نمایشگاهی بهترین راه برای اعلام قیمت یا معرفی محصول جدید و همچنین افزایش میزان شناخت از یک نام تجاری است. به علاوه ضامن تبلیغ در نمایشگاه هایی است که مدت زمان طولانی ادامه خواهند یافت، و همچنین تبلیغات در بهترین کیفیت انجام خواهد شد.پس باید در انتخاب خود دقت داشته باشیم.

مزایای استند رول آپ :

*سبک وزن بودن
*حمل و نقل آسان
*قابلیت استفاده مجدد
* راه اندازی ساده
*ساخته شدن از مواد با دوام

چرا رول آپ استفاده کنید؟، این سوال برای همه ی کسانی که اقدام به سفارش و چاپ رول آپ کرده اند پیش آمده است که دلایل و مزایای آن در بالا ذکر شده است و امیدوارم که به کاربردی بودن این سازه ی نمایشگاهی پی برده باشید.

چاپ رول آپ با کیفیت را میتوانید به چاپخانه ایران زمین بسپارید و در زمینه ی چاپ انواع سازه های نمایشگاهی مانند : 

چاپ پاپ آپ 

چاپ کاتالوگ

میز کانتر

قاب فنری

تخته شاسی

راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین :

Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

No Comments

Post A Comment