کاربردهای چاپ استیکر | چاپ استیکر | چاپ استیکر با کیفیت | چاپخانه ایران زمین
16047
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16047,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

کاربردهای چاپ استیکر

کاربردهای چاپ استیکر

کاربردهای چاپ استیکر

کاربردهای چاپ استیکر چیست ؟

کاربردهای چاپ استیکر در تبلیغات و تزئینی و گاه هر دو را بصورت هم زمان دارد .
کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوار ها و سطوح شیشه ای ویترین ها، آسانسور، پله برقی و دیگر نقاط در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، پاساژ ها و مراکز تجاری، مغازه و سوپر مارکت است.
تبلیغات روی قطار و روی ماشین بویژه اتوبوس ها که امروزه تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی شده اند با استفاده از چاپ استیکر تبلیغاتی صورت میگیرد .
هم چنین کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضا های اداری و تجاری، غرفه های نمایشگاهی، اتاق های نشیمن معابر پربازدید و هم چنین فضا های خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه و اتاق خواب ،درب اتاق و کمد و یخچال است.

چاپ استیکر اتومبیل

بسیاری از تولید کنندگان و پخش کنندگان، چاپ استیکر اتومبیل را در راستای کار های تبلیغاتی خود قرار داده اند.
این روز ها استفاده از استیکر های تبلیغاتی بر روی اتوبوس ها و اتومبیل ها بسیار باب شده است.

اتوبوس ها بدلیل اینکه به تعداد دفعات بسیار زیادی در طول روز در معرض دید همه قرار میگیرند، مکان های مناسبی برای تبلیغات کمپانی های کوچک و بزرگ هستند.

استیکر ها در انواع مختلفی به چاپ میرسند. اینکه چه استیکری و با چه نوع چاپی را انتخاب کنید کاملا به فضایی که میخواهید آن را نصب کنید بستگی دارد.

چاپ روی بدنه خودرو

چاپ استیکر روی بدنه خودرو با قیمت های مختلف و با کیفیت های مختلف در دسترس شما قرار میگیرد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید. استیکر ها میتوانند بصورت تخصصی و متناسب با سلیقه شما نیز طراحی و برای استفاده در بیرون و یا داخل خودرو چاپ شوند. جنس مورد استفاده شده در استیکر خودرو از PVC است.

برای چاپ استیکر با کیفیت کافیست با راه های ارتباطی چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید :

تهران – میدان فاطمی -خیابان فاطمی – پلاک 14
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140

No Comments

Post A Comment