تفاوت چاپ استیکر مات و براق | چاپ استیکر | چاپ مدرن استیکر | چاپخانه ایران زمین
16270
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16270,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

تفاوت چاپ استیکر مات و براق

تفاوت چاپ استیکر مات و براق

تفاوت چاپ استیکر مات و براق

تفاوت چاپ استیکر مات و براق و ایرادات و محاسن هر کدام ؟

معایب : همان طور که اشاره شد یکی از ایرادات چاپ استیکر مات این است که گرد و خاک و دوده سیاه را بیشتر جذب می کند و در طولانی مدت استیکر را کثیف می کند . البته با لمینیت کردن کارهایتان می توانید این مشکل را حل نمایید و با اسپری های تمیز کننده ( مانند شیشه پاک کن ها ) آنرا پاک نمایید . و ایراد استیکر براق این است که رفلکت نور دارد و برای فضای داخلی زیاد مناسب نیست.

مزایای هر کدام : چاپ استیکر مات هیچ گونه رفلکت نوری ندارد و برای فضای داخلی و عکاسی بسیار مناسب تر می باشد. و هم چنین از لحاظ بصری کار های چاپ شده را بهتر نشان و شیک تر نشان می دهد. و از مزایای استیکر براق می توان به مواردی چون : کار ها را زنده تر نشان می دهد . و هم چنین تمیز کردن آن بسیار راحت است. حال این سئول پیش می آید که چاپ استیکر مات بهتر است یا براق ؟

چاپ استیکر مات یا براق ؟

باید بگویم این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد و به انتخاب افراد بستگی دارد . ولی اگر نظر ما را می خواهید، پیشنهاد ما برای فضای داخل استیکر مات و برای ماشین های پخش و استیکر هایی که در فضای باز استفاده می شود قطعاً نوع براق آن می باشد . چرا که با کوچکترین شستشو همانند روز اول تمیز خواهد شد .

در طول تجربه کاری ما بیش از ۹۸٪ ماشین های پخش از استیکر براق استفاده نموده اند و از آن خیلی راضی بوده اند. برای دیدن نمونه های براق به صفحه چاپ استیکر ماشین های پخش مراجعه نمایید . ولی کسانی که ماشین ها را برای نمایشگاه یا مصارف خاص می خواهند آن را بصورت مات چاپ می کنند .

از دیگر مصارف چاپ استیکر مات می توان بعنوان پوستر در فضای داخلی و بر روی شیشه یا دیوار اشاره نمود . البته برای استفاده استیکر در فضای داخل پیشنهاد ما چاپ استیکر مات می باشد. چرا که این نوع از استیکر رفلکت نور ندارد و چنانچه عکس یا متن ریز داشته باشید به راحتی قابل خواندن می باشد.

تفاوت چاپ استیکر مات و براق در متن بالا ذکر شده است که امیدوارم تا اینجای مطلب انتخاب خود را کرده باشید و اگر هم دو دل هستید میتوانید با مشاوران چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین پینشهادات را به شما عزیزان بدهند ، راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment