سازه های نمایشگاهی رول آپ | چاپ رول آپ | رول آپ | 02188893140|چاپخانه ایران زمین
15534
rtl,page-template-default,page,page-id-15534,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سازه های نمایشگاهی رول آپ

سازه های نمایشگاهی رول آپ

یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک تاثیر بصری بر روی ظاهر غرفه ی شما هستند و می توانند با انواع تنظیمات متفاوت استفاده شوند تا پیغام تبلیغاتی شما را به درستی به مشتریان بلقوه ی شما برسانند.

در سالن یک نمایشگاه، سازه های نمایشگاهی طرحی در قالبی بزرگ است که توجه حضار را به خود جلب می کنند و شما را از دیگر رقبایتان جدا می کند و بازدید کنندگان را برای دیدن غرفه ی شما ترغیب می کند.

شرکت ها و سازمان هایی که در نمایشگاه ها شرکت می کنند از این سازه های نمایشگاهی برای جلب توجه بیشتر به غرفه شان و افزایش تاثیر پیام های تبلیغشان استفاده می کنند.

علاوه بر نمایشگاه ها انواع سبک و با قابلیت جابجایی این نوع سازه های نمایشگاهی که جای بسیار کمی می گیرند طراحی و چاپ رول آپ (Rollup) سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی را می توان در مغازه ها ی خرده فروشی، مراکز خرید، جلسات کاری و تجاری و اتاق کنفرانس نیز استفاده کرد.

سازه های مختلف برای چاپ رول آپ

سازه های نمایشگاهی در قالب ها و اندازه های متفاوتی موجود هستند. این سازه ها به بالا بردن قابلیت دیده شدن، ایجاد آگاهی از نام تجاری، برقراری ارتباط برای فروش و دادن اطلاعات برای ارتباط مشتری کمک میکنند. طرح مورد نیاز برای انواع مختلف این نوع سازه ها از جمله استند میتواند بر روی پارچه ، وینیل و … چاپ شود.

رسانه های پارچه ای سازه های نمایشگاهی که توسط ایران زمین به چاپ رسیده است در هنگام انتقال یا راه اندازی چروک نمیشوند و رنگ پس نمیدهند، و با دوام و پایدار هستند. برخلاف وینیل استندهای پارچه ای سطح درخشنده ای ندارند و نور را منعکس نمی کنند. این باعث می شود این نوع استندها در محیط های متنوعی قابل خواندن باشند. از جمله رسانه های دیگر سازه های نمایشگاهی می توان به رسانه هایی اشاره کرد که امکان لمینت شدن را دارند که در این صورت با استفاده از لمینت مات و یا براق میتوان با توجه به شرایط رفلکس مناسب نور را در رسانه نمایشگاهی مورد نظر ایجاد کرد.

برای چاپ رول آپ با کیفیت و با هزینه ی مقرون به صرفه به هر مدلی که شما عزیزان بخواهید در چاپخانه ایران زمین انجام می گیرد ، برای در ارتباط بودن با چاپخانه ایران زمین میتوانید با راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

“با چاپخانه ایران زمین رول آپتو به چاپ برسون”