سازه های نمایشگاهی فوم برد | چاپ بر روی فوم برد | چاپخانه ایران زمین | 02188893140
15569
rtl,page-template-default,page,page-id-15569,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سازه های نمایشگاهی فوم برد

فوم برد

فوم برد

سازه های نمایشگاهی فوم برد ، فوم برد در ضخامت های مختلف تولید و استفاده های متنوعی در تولید انواع سازه های چاپی دارد. ضخامت های 5 و 10 میلیمتر در اندازه های متفاوت است. برش راحت و وزن سبک به همراه امکان چسباندن چاپ روی سازه این امکان را به شما می دهد که در کوتاهترین مدت زمان ممکن و صرف کمترین هزینه سازه های نمایشگاهی فوم برد مورد نظر را تولید و اجرا کنید. برای چاپ فوم برد معمولا از پلات با روکش لمینیت استفاده می شود که البته امکان چاپ بر روی انواع مدیا و چسباندن آن روی فوم وجود دارد.

کاربرد فوم برد

وزن کم، دوام بالا، استحکام، قدرت ساختاری، قابلیت برش آسان و ضد رطوبت بودن، کارایی فراوان دارند.

مانند نصب عکس و پوستر تبلیغاتی، قاب، چاپ، لمینت کردن و ساخت استندهای تبلیغاتی شکل دار، علائم گرافیکی، نوآوری های سازگار با شاسی های PVC و … هزینه پایین، سبکی وزن، قابلیت برش بوسیله ابزار ابتدایی (کاتر) و ضد رطوبت بودن فوم برد، باعث بالا رفتن استفاده از این محصول نسبت به کالاهای مشابه در صنعت چاپ و تبلیغات شده است برای نمونه برش تخته شاسی از جنس ام دی اف، نیاز به ابزار حرفه ای دارد، در صورتی که برش فوم برد به راحتی توسط کاتر دستی انجام می شود.

انواع فوم برد

فوم بردها دارای تنوع در جنس آستر ،رنگ هسته، ضخامت و ابعاد هستند. با توجه به نیاز بازار فوم بردها به صورت چسبدار و غیر چسبدار تولید می شود.

چاپ روی فوم برد- چاپخانه ایران زمین

“چاپ با کیفیت = چاپخانه ایران زمین “