مزایای استفاده از استند رول آپ | چاپ رول آپ | چاپ پاپ آپ | چاپخانه ایران زمین
16066
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16066,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

مزایای استفاده از استند رول آپ

مزایای استفاده از استند رول آپ

مزایای استفاده از استند رول آپ

مزایای استفاده از استند رول آپ چیست؟

👈 سبک وزن بودن
👈حمل و نقل آسان
👈 قابلیت استفاده مجدد
👈 راه اندازی ساده
👈 ساخته شدن از مواد با دوام

پیشنهاد های مفید برای اثربخشی و کیفیت طراحی و چاپ رول آپ 👌

⭐ لوگو را در بالای صفحه قرار دهید 

برای نمایش آرم شرکت و پیام اصلی خود از قسمت بالایی صفحه بنر رول آپ استفاده کنید. مهم این است پیام و هدف اصلی به چشم مخاطبان برجسته و با اهمیت بیاید، حال این پیام میتواند شعار تبلیغاتی، لوگو شرکت یا سازمان، تصویری از محصولات و یا وبسایت باشد. پیام باید بگونه ای باشد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

⭐ از چپ به راست بنویسید

مشتریان و مخاطبان معمولا برای خواندن از روش بالا به پایین و یا چپ به راست استفاده میکنند، بنابراین بهتر است در چاپ رول آپ به این نکته توجه کنید. از طرفی تعداد کلمات در بنر رول آپ باید حداقل تعداد را داشته باشد. به یاد داشته باشید که اطلاعات بیش تر میتواند توسط بروشور و یا کارت های آگهی ها مختص شرکت شما ارائه شود.

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید 

از تصاویر با کیفیت بالا در نسخه چاپ رول آپ استفاده کنید. پیشنهاد میشود که از تصویری که مستقیما از وب سایت یا اینترنت دانلود شده است استفاده نکنید. زیرا کیفیت آن پایین می آید. به یاد داشته باشید که هدف رول آپ نمایشگاهی جلب توجه مشتریان است.

⭐از رنگ های مناسب استفاده نمایید

رنگ ها در معرفی و جلب توجه رول آپ نمایشگاهی بسیار مهم هستند. شما میتوانید از رنگ هایی استفاده کنید که با پس زمینه رول، متن، تصاویر و لوگوی شرکت یا سازمان هماهنگی داشته باشد.

⭐اطلاعات تماس را حتما ذکر کنید 

اطلاعات تماس یکی از اجزای مهم استند رول آپ خصوصا در رول آپ نمایشگاهی است. میتوانید اطلاعاتی در مورد چگونگی ارتباط بهتر با شما را ارائه دهید.

برای چاپ با کیفیت رول آپ و پاپ آپ در هر مدل و طرحی که شما بخواهید میتوانید با چاپخانه ایران زمین که مرکز چاپ انواع سازه های نمایشگاهی است  در ارتباط باشید .

با اطلاعات تماس زیر میتوانید در تماس باشید و سفارشات خود را ذکر کنید : 

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment