کاتالوگ یا کالانما کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌ باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده کالا یا خدمات به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌ شود. در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌ شود. بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌ باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌ گردد.

کاتالوگ نوعی از تبلیغات در عرصه تولید، تجارت و خدمات می باشد که می تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و چگونگی انتقال مفاهیم و تبادل اطلاعات به مخاطب، نقش به سزایی داشته باشد.

طراحی کاتالوگ اگر به صورت اصولی و هدفمند انجام بگیرد، می‌ تواند مرجعی معتبر برای ارائه ویژگی‌ ها، جزئیات و کارکرد های محصولات شما باشد و مخاطب را بیش از پیش به سمت محصولات درج شده در کاتالوگ و یا سایر اطلاعات موجود، سوق بدهد.

انتخاب شرکت چاپ کاتالوگ پنج رنگ و طراح از مهم ترین بخش های تولید یک کاتالوگ تبلیغاتی صنعتی موفق است. تعیین زمانبندی طرح بر اساس حجم کار توسط طراح ، داشتن دانش اصول طراحی براساس چاپ افست، فرم بندی چاپ به صورت مقرون به صرفه ، نظارت بر چاپ و خدمات پس از چاپ ، پشتیبانی و در دسترس بودن همیشگی به مجموعه طراحی.

برای چاپ کاتالوگ پنج رنگ و انواع دیگر کاتالوگ ها کافیست ایران زمین را انتخاب کنید . ایران زمین دارای تجهیزات بروز چاپ برای ارئه بهترین نتیجه به شما عزیزان میباشد.

گروه تبلیغاتی ایران زمین سبب دقت در محاسبه قیمت و زمان چاپ و صحافی کاتالوگ مدنظر شما میگردد.

برای چاپ کاتالوگ ایران زمین پیشنهادی عالی با هزینه هایی بسیار منصفانه است.

تماس با ما 

Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

مطالب مرتبط:
نکات چاپ و طراحی کاتالوگ ، چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی