چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها | چاپ استیکر | چاپ استیکر با کیفیت | چاپخانه ایران زمین
16155
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16155,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

یکی از ابداعات توليد كنندگان محصولات غذايی و لبنی در سالهای گذشته استفاده صحیح تبلیغاتی از فضاهایی است که به ذهن کمتر کسی خطور میکند ، چاپ و تبليغات استیکر روی شيشه سوپرمارکتها یکی از نوآوريهایی است كه در نوع خود عالی و بی نظير است و به توليد كنندگان این اجازه را ميدهد كه تبليغاتی وسيع و گسترده و در عین حال بسيار كم هزينه را داشته باشند .

چاپ استیکر بسيار وسيع و تاثير گذار و رابطه بسيار ملموس و نزديكی با مخاطبين دارد چرا که مخاطبین که همان خریداران محصولات هستند در ابتدای ورود به سوپرمارکت ها این نوع تبلیغ را میبینند و تاثیر آن را می پذیرند.

چاپ استیکر و صرفه جویی در هزینه

هزينه های بالای بيلبوردهای تبليغاتی و سایر تبلیغات محیطی توليد كنندگان انواع محصولات را بر آن داشته كه با نوآوريهای اين چنينی محصولات خود را در طيف بسيار وسيعتری برای اقشار مختلف جامعه معرفی كنند.

بايد توجه داشت كه اين نوع تبليغات مخصوص اقشار خاصی از جامعه نيست و مخصوص شهر يا مکان خاصی نمیباشد بلكه شامل تمامی اقشار جامعه از هر طیف و سنی و شامل تمامی كشور با هر قومیت و فرهنگی میشود.

اين نوع تبليغات از لحاظ هزينه بسيار پايين و از لحاظ گستره ديد بسيار وسيع ميباشد چرا که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد ، برخی از شهرستانهای کوچک یا روستاها فاقد فضای تبلیغی یا بیلبورد میباشند و عملا نیز هزینه کردن های بالا در چنین جاهایی بازدهی زیادی نخواهد داشت ولی در هر شهرستان یا روستا هم شما مغازه ای پیدا میکنید که چاپ استیکر تبلیغاتی شما را مشتریان میبینند.

برای چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها با کیفیت مرغوب و عالی میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین در زمینه چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها : 

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

No Comments

Post A Comment