چاپ استیکر مدل های مختلف | چاپ استیکر | چاپ استیکر ارزان | چاپخانه ایران زمین
16427
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16427,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ استیکر مدل های مختلف

چاپ استیکر مدل های مختلف

چاپ استیکر مدل های مختلف

چاپ استیکر مدل های مختلف

چاپ استیکر مدل های مختلف ، درچاپخانه ایران زمین  استیکر به انواع استیکر شیشه‌ ای، استیکر شیری، استیکر شبرنگ و استیکر مش تقسیم میشود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب ، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌ نصب است.

برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن میتوان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد.

کاربرد استیکر

چاپ استیکر ، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را بصورت هم زمان دارد. کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوار ها و سطوح شیشه‌ ای ویترین‌ ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ ها، فروشگاه‌ ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار میرود.

هم چنین کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضا های اداری و تجاری، غرفه‌ های نمایشگاهی، اتاق‌ های نشیمن معابر پربازدید و هم چنین فضا های خصوصی خانه مثل تزیینات آشپزخانه اتاق‌ خواب و… است.

چاپ استیکر ماشین

بسیاری از افراد از استیکر ها بعنوان یک جزء تزئینی بر روی ماشین خود استفاده میکنند. برای چاپ استیکر ماشین باید نوع رنگ و استیکر مورد استفاده در نظر گرفته شود.

استفاده از جوهر های مرغوب باعث میشود تا طول عمر استیکر ها بر روی خودرو بالا تر رود و در نتیجه بر اثر بارش باران و یا شستشوی ماشین پاک نشوند.
به همین ترتیب چاپخانه ایران زمین با استفاده از جوهر های مرغوب در چاپ استیکر مقاومت آن را در برابر آسیب های احتمالی بالا برده است.
استیکر ماشین را میتوانید بوسیله چسبی که در پشت آنها قرار دارد در داخل و یا بیرون ماشین نصب کنید.

در مجموعه چاپخانه ایران زمین چاپ استیکر در قطع بزرگ و با روزآمد ترین برنامه‌ های چاپ در دستگاه‌ های چاپ فضای خارجی صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید : 

چاپ استیکر دلخواه

قیمت چاپ استیکر

چاپ استیکر تبلیغاتی

No Comments

Post A Comment