چاپ بک لایت | چاپ افست ایران زمین | چاپ افست | 02188893140
774
rtl,page-template,page-template-page-templates,page-template-template-fullwidth,page-template-page-templatestemplate-fullwidth-php,page,page-id-774,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ بک لایت

[vc_custom_heading text=”چاپ بک لایت” font_container=”tag:h1|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” link=”url:http%3A%2F%2Fwww.iranzaminplot.com%2F%25da%2586%25d8%25a7%25d9%25be-%25d8%25a8%25da%25a9-%25d9%2584%25d8%25a7%25db%258c%25d8%25aa%2F|||”]

چاپ بک لایت یا پشت چراغدار به تابلوهایی گفته می شود که چاپ آن از جنس ترانسپرنت بوده و در پشت آن یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه ای از لامپ های ( ال. ای . دی )قرار دارد.

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و چشم اندازی زیبا نظیر یک نمایشگر ( ال . سی . دی ) ایجاد می کند .
تابلوهای بک لایت با برق شهر کار می کنند و مصرف برق آن ها از یک لامپ کم مصرف هم کمتر است.
با نصب تابلو روی دیوار در محل هایی که جای لامپ مهتابی یا لامپ های روشنایی است و یا جاهایی که نزدیک به کلید یا پریز برق است،می توانید سیم آن را مخفی کنید ویا تابلو را طوری نصب نمایید که با کلید برق روشن و خاموش شود.
کاغذ ها یا به عبارت صحیح تر فیلم های ترانسپارنتی طلق های شفاف و پلاستیکی هستند که برای استفاده در پرینتر های جوهر افشان یا لیزری ساخته شده اند.
این نوع فیلم ها انواع مختلفی از لحاظ ضخامت و توانایی انتقال نور دارند.همچنین انواع پشت چسبدار آنها نیزموجود می باشد.
نکته مهم تفاوت فیلم های ترانسپارنت برای پرینتر های لیزری است. چون در پرینتر های لیزری از حرارت برای ذوب و تثبیت تونر بر روی کاغذ استفاده می شود، نمی توان از فیلم های ترانسپارنت عادی در این نوع چاپگر ها استفاده کرد.
بنابراین نوع ویژه ای از این فیلم ها که برای استفاده در شرایط حرارتی پرینتر های لیزری ساخته شده است باید مورد استفاده قرارگیرد.

کاربرد تابلوهای بک لایت
– استفاده به عنوان تابلو های تبلیغاتی در محل کار،غرفه های نمایشگاهی
– استفاده در شرکت ها برای معرفی محصولات ، لوگوی شرکت و…
– استفاده در مطب پزشکان و دفتر کار مهندسین
– استفاده در رستوران ها و فست فود ها
– استفاده به عنوان دکوراسیون داخلی منازل به علت زیبائی خیره کننده این تابلو ها
– مناسب برای عروس و داماد بعنوان جایگزین چاپ عکس روی شاسی
– مناسب جهت هدیه دادن مخصوصا با چاپ عکس عزیزانتان بر روی آن