چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی ارزان اما با کیفیت | 02188893140 | چاپ یادداشت تبلیغاتی
16592
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16592,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی در مجموعه ایران زمین

شرکت‌ ها و موسسات برای هویت بخشی و برندسازی پیش از هر اقدام توجه ویژه به تهیه اقلام اداری با لوگو و مشخصات خود می‌ نمایند و ضمن استفاده در مکاتبات، از آن بعنوان ابزار تبلیغاتی نیز بهره می‌ برند. چاپ یادداشت تبلیغاتی یکی از ابزار های پرکاربرد در هر محیط‌کاری می‌ باشد. یادداشت نمودن پیام‌ های مهم و فوری، وظایف و کار های روزمره، ایده‌ ها و فکر های سودمند می‌ تواند به طرز معجزه‌ آسایی سبب افزایش بازدهی شما در محیط کار و حتی زندگیتان شود. همین امر استفاده از دفتر یادداشت را بعنوان یک ابزار تبلیغاتی در میان شرکت‌ ها با استقبال فراوانی همراه کرده است.

از مزایای همراه داشتن یک دفترچه یادداشت می‌ توان به یادداشت نمودن ایده‌ ها و فکر های سودمند زودگذر اشاره نمود.

در بسیاری از اوقات در زندگی روزمره و در مواجهه با برخی چالش‌ ها، ایده‌ های بکر و فوق العاده‌ ای به ذهن شما خطور می‌ کند. اما بیشتر به علت یادداشت ننمودن آن‌ ها یا در دسترس نبودن ابزار یادداشت، این ایده‌ های بسیار مفید به فراموشی سپرده می‌ شوند.

سال‌ ها تجربه ما در ایران زمین این اطمینان را به شما می‌ دهد که تمام تواناییمان را برای ارائه بهترین، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

دفترچه یادداشت جزو یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی ارزان بشمار می آید. این هدیه تبلیغاتی قابل استفاده برای هرگروه سنی در هرجا و مکانی میباشد به همین علت جزو پرفروشترین هدایای تبلیغاتی بحساب می آید. به علت کاربرد زیاد دفترچه یادداشت تبلیغاتی، این محصول بعنوان یکی از کاربردیترین هدایای تبلیغاتی بشمار میرود. دفتریادداشت تبلیغاتی داراری تنوع و رنگ بندی و جنسهای مختلفی میباشد که از دیر باز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

از چاپ یاداشت تبلیغاتی بیشتر بدانید:

فواید یادداشت تبلیغاتی
آشنایی با خدمات ایران زمین

هدیه ای مناسب برای شما که به دنبال خاصترین هستین دفترچه یاداشت تبلیغاتی همراه همیشگی جلوی دست شما دفترچه یادداشت تبلیغاتی یکی از ابزار های پر کاربرد در محیط کار یا غیر از آن میباشد که با توجه به این موضوع میتواند یکی از ابزار های تبلیغاتی بسیار مفید کارآمد باشد یکی از پرفروشترین محصولاتی که در زمینه هدایای تبلیغاتی از آن استفاده میگردد دفترچه یادداشت تبلیغاتی است.دفترچه یادداشت یکی از ابزار پرکاربرد در هر محیط کار یا اداری است که با توجه به این موضوع میتواند یکی از ابزار های تبلیغاتی بسیار خوبی باشد.

چاپ یاداشت تبلیغاتی منحصربفرد با جلوه های گرافیکی، اصول رنگ بندی و جانمایی، چاپ و صحافی دقیق را از مجموعه شبکه چاپ بخواهید چاپ دفترچه یادداشت یک ابزار بازاریابی موثر است شما میتوانید آرم و شعار شرکت خود را در تمام صفحات دفترچه بصورت تک رنگ چاپ کنید و با هدیه دادن به مشتریان بار ها نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان خود یک هدیه کاربردی بدهید .

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

مزیت چاپ یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت را میتوان وسیله ای کاربردی در سیمنار ها جهت یادداشت برداری برشمرد همچنین در موارد بسیاری از این محصول استفاده کرد این کالا جزو هدایای تبلیغاتی کاربردی و مفید میباشد و در جنسهای مختلف و رنگبندی های متفاوت تولید میشود.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی دارای تنوع در طرح ها و چاپ و نوع صحافی میباشد که هر شرکت با توجه به نوع استفاده و میزان بودجه می تواند انواع مختلف آن را برای تبلیغ و یا استفاده خود انتخاب نماید.

یکی از انواع صحافی دفترچه یادداشت تبلیغاتی صحافی سرچسب می باشد که در این نوع صحافی قسمت بالایی کاغذ های یادداشت توسط چسب مخصوص صحافی بهم متصل می شوند.

از محاسن این نوع صحافی دفترچه یادداشت تبلیغاتی میتوان به جدا کردن راحت هر برگه یادداشت اشاره کرد. این نوع از یادداشت همراه با جلد و هم بدون جلد امکان تولید را دارند.

چاپ یادداشت تبلیغاتی در ابعاد ۱۰ در ۱۵ تا ۲۱ تا۴۱ سانتی متر از پرطرفدار ترین آن ها میباشد که معمولا بصورت سرچسب بودن جلد، جلد مقوایی با پرفراز یادداشت و یا بصورت سیمی میباشد.

تعداد برگها معمولا بعنوان هدیه به مشتریان استفاده میشود و یکی از بهترین روشها برای ترویج کسب و کار با قابلیت دیده شدن در طول روز میباشد.

چاپ دفتر یادداشت تبلیغاتی

چاپ یادداشت تبلیغاتی در ایران زمین

نوع چاپ یادداشت تبلیغاتی رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ متن آن تحریر، کتان و کرافت با گرماژ ۸۰ تا ۱۲۰ گرم و جنس کاغذ جلد آن گلاسه، کتان و کرافت با گرماژ ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم در ابعاد استاندارد و سفارشی با پوشش انواع سلفون و لمینیت مات، براق و مخملی با صحافی فنری و شیرازه می‌ باشد.

انجام یک کار چاپی با صرفه ، نیاز به آگاهی از مراحل مختلف کار دارد.از جمله اشراف به شیوه های مختلف شند ، نحوه ی کار ماشین چاپ ، ابعاد کاغذهای موجود در بازار ، مراحل تکمیلی پس از چاپ ، صحافی و … و هماهنگی با کنندگان کار لازم است.در این صورت است که امکان محاسبات دقیق و انتخاب شیوه اقتصادی کار ، میسر میشود.

کاغذ ، مهمترین ماده مصرفی است که رو هزینه های یک کار چاپی ، اثر میگذارد.پس مهمترین کار ، کاهش مصرف کاغذ در فرایند چاپ است.گاهی کاغذ مصرفی برای انجام یک پروژه چاپی ، از نوع بسیار مرغوب و گران قیمت است.بنابراین بایستی از مصرف بی مورد هر برگ آن جلو گیری گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ایران زمین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

No Comments

Post A Comment