چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت |چاپ دیجیتال روی پارچه | چاپ روی پارچه | چاپخانه ایران زمین
16334
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16334,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت

چاپ دیجیتال روی پارچه

چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت

چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت

چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت ، امکان طراحی پارچه هایی با نقش های متنوع و مورد پسند مشتریان با حضور دستگاه های جدید چاپ دیجیتال روی پارچه فراهم شده است.

این شیوه نوین، به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند پارچه ها و یا لباسهای مورد نظر خود را برای چاپ تصاویری خاص و منحصر به فرد به یک مرکز چاپ روی پارچه ارائه دهند.

یکی از مزیت های این روش امکان چاپ تصویر دلخواه به صورت سفارشی روی پارچه می باشد، به طوری که شخص می تواند حتی تصویر خود را نیز روی لباسش مطابق سلیقه خود چاپ نماید. بنابراین این روش علاوه بر چاپ عکس روی پارچه امکان چاپ روی لباس را نیز فراهم آورده است.

یکی از ویژگی های خوب در دستگاه های چاپ پارچه این است که در انتخاب رنگ و طرح محدودیتی وجود ندارد.

مزایای چاپ دیجیتال روی پارچه :

بدون نیاز به تهیه شابلون می توان چاپ دیجیتال را روی یک متر پارچه انجام داد.
در آنجایی که در چاپ دیجیتال مصرف جوهر دیجیتال کمتر است، مواد شیمیایی کمتری وارد محیط زیست می شود و آلودگی نیزایجاد نمی گردد.
با چاپ دیجیتال روی پارچه را میتوان در عرض های زیاد بیش تر از ۱۶۰ سانت با کیفیت عالی انجام داد.

انعطاف در چاپ دیجیتال باعث گردیده است ابتدا بتوان در حجم کم با ترکیب رنگهای مختلف طرحی را چاپ و سپس رنگ بندی دلخواه را در حجم های انبوه، انجام داد.
در چاپ دیجیتال پارچه، طیف وسیعی از رنگ های مختلف قابل انتخاب می باشد. به همین دلیل دست طراحان به ویژه طراحان مد و لباس و طراحان دکوراسیون و مانند آن تا حد زیادی باز است.
برای چاپ دیجیتال روی پارچه با کیفیت میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین چاپ روی پارچه را داشته باشید.

 

No Comments

Post A Comment