چاپ دیجیتال لیبل - چاپخانه ایران زمین - چاپ افست - چاپ دیجیتال - سازه های نمایشگاهی - میدان فاطمی - 88893140
15738
rtl,page-template-default,page,page-id-15738,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ دیجیتال لیبل

چاپ دیجیتال لیبل

چاپ دیجیتال لیبل

لیبل برچسبی است بر روی انواع محصولات، که کارکردهای مختلفی در انتقال پیام از تولیدکنندگان به مشتریان و به طور کلی ‏اطلاع رسانی درباره کالا دارد.‏ در چاپ دیجیتال ، لیبل ها به انواع یووی، لیبل سلفون مات، براق و… تقسیم می شوند.

لیبل های کاغذی ‏به دلیل ارزان بودن بالاترین مصرف را دارند و در انواع مات، گلاسه، نیمه گلاسه و در رنگ های مختلف ‏تولید می شوند. بیشترین مصرف لیبل کاغذی در بسته بندی کالاها و درج اطلاعات بر روی محصولات ‏تولید شده است.

کارخانه ها و کسب کار های مختلف به برچسب هایی نیاز دارند تا روی محصولات خود بچسبانند تا با نام آن ها شناخته شوند. در کنار آن مواردی مانند بارکد محصول و برخی اطلاعات دیگر هم با استفاده از برچسب ها روی کالا چسبانده می شود.

چاپ لیبل و چاپ برچسب تفاوتی با یکدیگر ندارند و به عنوان مترادف استفاده می شوند. در حقیقت برچسب ترجمه ی فارسی کلمه ی انگلیسی لیبل است. البته برچسب به قسمت چسبنده ی لیبل هم گفته می شود.

چاپ برچسب(لیبل) چیست؟

منظور از برچسب قسمت چسبدار لیبل است. با فشار دادن لیبل این قسمت روی سطح می چسبد. انتخاب برچسب مناسب بسیار مهم است تا به هنگام استفاده به خوبی روی سطح بچسبد و جدا نشود.

حتما به این مورد دقت کنید تا در نهایت از سفارش چاپ لیبل خود راضی باشید. برچسب ها انواع مختلفی دارند که برای نیازهای مختلف طراحی شده اند، از چیلر گرفته تا فریزر، از موقتی گرفته تا دائمی.

کاغذ روکش با استفاده از دستگاه

در این مواد یک ماشین روکشی را روی کاغذ قرار می دهد. این متریال برای چاپ برچسب برای محصولاتی که کیفیت بالاتر برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت نیازی ندارند مناسب است. این متریال برای مصارف کلی در بخش های مختلف صنایع استفاده می شود.

چاپ با کیفیت را با چاپخانه ایران زمین بخواهید !!