چاپ روی تخته شاسی | چاپ تبلیغات با کیفیت | چاپ شاسی | 88893140 |چاپخانه ایران زمین
15547
rtl,page-template-default,page,page-id-15547,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

سازه های نمایشگاهی تخته شاسی

چاپ روی تخته شاسی

چاپ و شاسی و خدمات مربوط به پرینت عکس گروه متناسب با نیاز آژانس ها  و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه می شود . این خدمات با در نظر گرفتن نیاز مشتری به چاپ عکس وچاپ عکس روی شاسی مکان های مورد نظر جهت استفاده ، در ابعاد مختلفی موجود است  و در تنوع سه گانه چاپ می باشد . چاپ بر روی کاغذ لاستر (مات) ، و چاپ سیلک  و چاپ متالیک را میتوانید انجام  دهید.

مراحل چاپ بر روی شاسی

چاپ و شاسی عکس به فرآیند چسباندن عکس چاپ شده بر روی تخته ام دی اف ، موسوم به تخته شاسی عکس ، اطلاق میگردد. در این مرحله پرینت تصویر موجود که بر روی یکی از کاغذهای مات ، کاغذ سیلک و یا کاغذ کتالیک چاپ شده است را با دقت بر روی تخته شاسی که بر روی آن چسب دوطرفه ای قرار دارد ، میکشند.

کیفیت نهایی کار به عواملی همچون جنس مناسب و مرغوب ام دی اف شاسی و همچنین معتبر و با کیفیت بودن چسب دو طرفه بستگی دارد . علاوه بر این فرآیند شاسی کردن هم توسط دستگاه و هم توسط نیروی انسانی انجام می شود در صورتی که یکی از عوامل یاد شده به درستی انجام نشود امکان ایجاد حباب بر روی خروجی نهایی وجود دارد .

انجام چاپ تبلیغات بر روی شاسی با کیفیت ، هزینه ی مقرون به صرفه در کمترین زمان میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین تبلیغات را داشته باشید.

“ایران زمین ، چاپ تبلیغات با کیفیت”