چاپ سولیت - چاپخانه ایران زمین - چاپ افست - چاپ دیجیتال - سازه های نمایشگاهی - میدان فاطمی - 88893140
988
rtl,page-template,page-template-page-templates,page-template-template-fullwidth,page-template-page-templatestemplate-fullwidth-php,page,page-id-988,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ سولیت

[vc_custom_heading text=”چاپ سولیت” font_container=”tag:h1|text_align:center|color:%237100e2″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1514198156913{padding-bottom: 15px !important;}”]

چاپ فضای خارجی یا چاپ سولیت بیشتر برای تبلیغات محیطی در فضای باز کاربرد دارد. تغییرات دما، تابش نورخورشید، قابلیت دید از فواصل دور و … از ویژگی های چاپ در فضای خارجی است که می بایست رعایت شود. مرکب و مواد مصرفی آن در برابر تابش پرتو فرابنفش خورشید، رطوبت و دیگر عوامل خارجی مقاوم بوده، بنابراین می بایست از استحکام و ثبات بیشتری برخوردار باشد. این نوع چاپ در مواردی مثل تابلوهای چاپی سر در مغازه ها، تابلوهای چاپی سر در پاساژها، بیلبوردهای تبلیغاتی و… کاربرد دارد. حداکثر عرض قابل چاپ برای این نوع چاپ ۵ متر و طول آن نامحدود می باشد. از مزایای این نوع چاپ می توان به قیمت تمام شده پایین آن اشاره کرد. بنابراین برای چاپ این محصولات لازم است از پارچه پلاستیکی و جوهرمقاوم در مقابل آب استفاده شود. محصولات حاصل از چاپ فضای خارجی در زمره آثار هنری تبلیغاتی محسوب می شوند، ارائه پیام تبلیغاتی در قالب و فرمت گرافیکی و با شیوه هنری، شمای کلی بنرهای این چنینی می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات ، طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و می بایست از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده گردد.
بزرگترین حسن چاپ فضای خارجی نسبت به سایر چاپ ها مقاوم بودن آن در تمام شرایط جوی می باشد. سولیت متریال مخصوص چاپ فضای خارجی است که به صورت ایندور و اوتدور چاپ می شود. چاپ سولیت برای محصولات دکوراسیون نیز بسیار مناسب می باشد بطور مثال ظاهر بدون بافت سولیت جهت چاپ پوستر و پرده تصویری بسیار مناسب می باشد و جلوه تصویر را بطور کامل نمایان می سازد. مقاومت و استحکام چاپ سولیت به مراتب از بنر بیشتر بوده و در دو نوع کره ای و چینی موجود می باشد.
وینیل نوعی کاغذ پشت چسب دار مقاوم است که می توان از آن بر روی بدنه ماشین یا اتوبوس یا کیوسک های تلفن و ایستگاه های اتوبوس استفاده نمود برای صنایع خدماتی که در سطح شهرها مشغول به فعالیت اند بسیار مناسب است.
چاپ سولیت نیز مانند وینیل است با این تفاوت که به دلیل مواد تشکیل دهنده اجزای آن کیفیتی نزدیک به عکس را به وجود می آورد برای تبلیغات پرعکس و مبتنی بر تصویر بسیار مناسب است.