چاپ پاپ آپ تخت | چاپ پاپ آپ | چاپ رول آپ | چاپخانه ایران زمین
16287
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16287,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ پاپ آپ تخت

چاپ پاپ آپ تخت

چاپ پاپ آپ تخت

چاپ پاپ آپ تخت در چاپخانه ایران زمین

بدون تردید همه شما در نمایشگاه ها مشاهده کرده اید که کار تبلیغاتی شرکت ها توسط طرح های چاپ شده بسیار بزرگ به انجام رسیده است. این طرح های بزرگ که بر روی بنرهای مختص این کار و همچنین بر روی سازه ای مخصوص به چاپ می رسد را چاپ پاپ آپ نمایشگاهی می گویند.

چاپ پاپ آپ تخت از نظر ابعاد بزرگترین سازه نمایشگاهی است که با داشتن صفحه ای بزرگ بهترین جلوه ی بصری برای یک مدیای چاپ دیجیتال را فراهم می کند. سازه پاپ آپ از جنس آلومینیوم است و به ‏رغم دارا بودن سطحی بزرگ، وزن کمی دارد.

این سازه به راحتی قابل پیاده‌سازی و جمع آوری است و به دو نوع کلی تخت‎ (Flat) ‎و منحنی‎(Curve)‎‏ ‏تقسیم می شود. پلات لمینت و بنر، پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ است.

از آنجایی که هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه های بین المللی بسیار زیاد است متخصصین شرکت کننده در این نمایشگاه ها ترجیح می دهند از چاپ پاپ آپ تخت نمایشگاهی برای چارچوب اطراف غرفه خود استفاده کنند تا تبلیغات بهتر و با هزینه کمتری صورت بگیرد.

چاپ پاپ آپ تخت

چاپ پاپ آپ به صورت تخصصی توسط افراد متخصص در این فن صورت می گیرد. از آنجایی که ابعاد و اندازه آن بسیار بزرگ است و شبیه به یک دیوار طرح چاپ شده عمل می کند باید دقت زیادی در این راستا به خرج داده شود.

برای چاپ پاپ آپ تخت با راه های ارتباطی چاپخانه ایران زمین در تماس باشید :

Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140

No Comments

Post A Comment