چاپ کاتالوگ حرفه ای در ایران زمین | چاپ کاتالوگ و یادداشت تبلیغاتی
16275
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16275,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای در ایران زمین

کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مدرن شناخته شده و تعریف مخصوص به خود را دارد. برخی افراد بین کاتالوگ و بروشور تمایز قایل نیستند و این دو را با هم یکی میدانند در حالیکه هر کدام از این ابزارهای تبلیغاتی ویژگی ها خاص خود را داشته و به صورت خاصی هم طراحی و چاپ میشود. در چاپ کاتالوگ اولین چیزی که مد نظر قرار میگیرد رعایت ویژگی های فنی و هنری آن است. در واقع کاتالوگ به کتابچه ای گفته میشود که برای معرفی کالا و خدمات مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و در این کتابچه با استفاده از تصاویر و توضیحات محصول و یا خدمات خاصی به مشتری معرفی میشود. هر چقدر طراحی کاتالوگ فنی تر و خلاقانه تر باشد در جذب مشتری هم موفقتر خواهد بود.

با توجه به گستردگی شیوه های چاپ کاتالوگ نظیر سایز، جنس، صحافی و خدمات پس از چاپ مختلفی که میتوان برای این محصول در نظر گرفت، تهیه لیست قیمت جامع برای آن امکان پذیر نمیباشد و برای محاسبه قیمت دقیق نیاز به جزئیات میباشد، لذا در زیر تنها قیمت چند نمونه ساده از انواع چاپ کاتالوگ و بروشور قرار داده شده و برای استعلام قیمت کاتالوگ های اختصاصیتر کافیست با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

اعلام تیراژ چاپ کاتالوگ پنج رنگ مورد نظر، سایز کاتالوگ، جنس و گرماژ صفحات داخلی، جنس و گرماژ جلد کاتالوگ و روکش آن ( یووی، سلفون، یووی موضعی )، صحافی کاتالوگ ( مگنه، فنر، چسب گرم ) و تعداد رنگ مورد استفاده در چاپ ( تک رنگ، دورنگ و پنج رنگ ) در زمان استعلام قیمت از کارشناسان چاپ گروه تبلیغاتی ایران زمین سبب دقت در محاسبه قیمت و زمان چاپ و صحافی کاتالوگ مدنظر شما میگردد.

برای چاپ کاتالوگ ایران زمین پیشنهادی عالی با هزینه هایی بسیار منصفانه است.

تماس با ما 
Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

مطالب مرتبط:
نکات چاپ و طراحی کاتالوگ ، چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

No Comments

Post A Comment