چاپ کاتالوگ فوری و ارزان در ایران زمین | کاتالوگ 5 رنگ | چاپ اوراق اداری
16487
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16487,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کاتالوگ فوری

چاپ کاتالوگ فوری

چاپ کاتالوگ فوری

چاپ کاتالوگ فوری در ایران زمین

کاتالوگ تبلیغاتی اغلب به عنوان کاتالوگ محصولات شناخته میشود، یک راه ارتباطی است که هدف اصلی آن برجسته کردن محصولات و یا خدمات یک شرکت است، تا مشتریان  با تماشای جذابیتهای بصری به کار رفته در کاتالوگ به خریدن و یا استفاده از خدمات ارائه شده ی موجود در کاتالوگ ترغیب شوند.

چاپ کاتالوگ پنج رنگ هرقدر چشم گیر تر باشد مخاطبان بیشتری را به خود جذب میکند. اکنون با بیشتر شدن رقیب تولید و انجام چاپ کاتالوگ حرفه ای بیشتر حس میشود. طراحی کاتالوگ هر چه قویتر باشد می تواند چاپ کاتالوگ را حرفه ایتر نماید.

با داشتن یک کاتالوگ با طراحی و چاپ حرفه ای می توانید به پیشی گرفتن از رقبا امیدوار تر شد، به این شکل که مخاطبان بیشتری به کاتالوگ شما ارتباط برقرار کرده و محصولات و برند شما را دنبال خواهند کرد. مخاطبان دوست دارند که کاتالوگ به خوبی طراحی شده باشد و توضیحات هر محصولات به شکل کامل در کاتالوگ گنجانده شده باشد که بتوانند بهتر تصمیم به خرید بگیرند.

چاپ کاتالوگ با وجود رشد سریع تکنولوژی، باز جایگاه خود را نزد مخاطبین حفظ کرده است.  از انواع صحافی در چاپ کاتالوگ 5 رنگ میتوان به مفتول، لوپ، چسب گرم، جلد سخت و غیره اشاره کرد. چاپ بروشور و کاتالوگ در ابعاد مختلف وابسته به سفارش در قطعه های معمول (A3 ،A4 ،A5، خشتی، وزیری، بیاضی، رحلی، B4 ،B5) و همینطور ابعاد سفارشی دیگر خدمت شما عزیزان تحویل میگردد. از خدمات گروه تبلیغاتی چاپ ایران زمین میتوان به چاپ کاتالوگ فوری، چاپ کاتالوگ ارزان و چاپ کاتالوگ با کیفیت اشاره نمود.

فواید چاپ گاتالوک

با کمک چاپ کاتالوگ حرفه ای و مناسب نیاز مند هستید یک مشخصات کلی از کسب‌ و کارتان در اختیار مخاطبان خود قرار بدهید. احتمالا با ما هم‌ عقیده هستید که کیفیت بالای چاپ کاتالوگ و رعایت اصول طراحی در یک سطح، ضروری هستند. اولین آشنایی مخاطبان از مشاهده کاتالوگ شرکت شما آغاز می‌ شود.

به کار بردن خلاقانه‌ ترین ایده‌ ها در طراحی و چاپ کاتالوگ پنج رنگ باکیفیتی بالا در چاپخانه ای مجهز می‌ تواند ابزاری منحصر به‌ فرد جهت معرفی محصولات شما و جذب مخاطبانتان ایجاد نماید. کاتالوگها میتوانند تا سالها با مخاطب باقی بمانند و در مواقع نیاز به آن مراجعه کرده و با شما تماس بگیرند. از این رو کاتالوگ ماندگاری بالایی دارد به شرطی که چاپ و طراحی آن با دقت انجام گرفته و ویژگیهای فنی لازم در آن رعایت شده باشد.

هر چه کاتالوگها خلاقانه تر و فنیتر چاپ شده باشند در جذب مخاطب موفقتر عمل میکنند.
در چاپ ایران زمین با تیم طراحی خلاق و چاپخانه‌ ای مجهز به جدید ترین و بروز ترین دستگاه‌ های چاپ چهار رنگ در چاپخانه افست در خدمت شما مشتریان ارجمند هستیم تا بهترین‌ ها را به شما ارائه نماییم.

چاپ کاتالوگ با استفاده از دستگاه چاپ افست

چاپ کاتالوگ پنج رنگ با استفاده از دستگاه چاپ افست از نمونه خدمات ما در چاپ ایران زمین میباشد. این روش چاپ اصولا به مشتریانی پیشنهاد میشود که قصد چاپ در تیراژ بیش از 500 را دارند.

در دستگاه چاپ افست از سیستم رنگی CMYK استفاده میشود و رنگها به شکل مجزا بر روی کاغذ چاپ میشوند.

مزایای چاپ کاتالوگ با دستگاه افست

قیمت چاپ کاتالوگ بسیار مناسب
کیفیت بالای چاپ، تثبیت رنگ و امکان نمایش جزئیات
سرعت چاپ بالا
بالا بودن عمر سطح چاپ به دلیل عدم تماس بین صفحه فلزی زینک و سطح چاپ
امکان چاپ بر روی انواع کاغذ

چاپ کاتالوگ فوری
چاپ کاتالوگ فوری
چاپ کاتالوگ فوری

قیمت چاپ کاتالوگ

یکی از عوامل دارای اهمیت در چاپ کاتالوگ پنج رنگ در نظر گرفتن بودجه و هزینه مورد نظر است . قبل از اقدام به فرایند چاپ کاتالوگ ، شما باید یک ایده مالی جهت تخصیص دادن به کار داشته باشید . دانستن هزینه های چاپ کاتالوگ و بروشور میتواند بسیار در استفاده عاقلانه از بودجه تان به شما کمک کند .

صاحبان کسب و کار اغلب از طریق چاپ کاتالوگ و ارائه آن ، عالی ترین معاملات محصولات خود را انجام میدهند ، از عوامل مؤثر در هزینه های کاتالوگ : ابعاد کار ، نوع کاغذ ، گراماژ کاغذ ،تعداد رنگ ، خط تا ، تیراژ ، روکش ، نوع صحافی و هزینه بسته بندی و ارسال است . به طور معمول صفحات جلد کاتالوگ از کاغذ گلاسه 250 و 300 گرم و صفحات داخلی گلاسه 150 و 170 گرم میباشد ،سایز پرمصرف خشتی، A5 A4 به دو شکل عمودی و افقی میباشد. صحافی آن ها در ایران زمین انجام میگیرد.

تعرفه و لیست قیمت چاپ افست کاتالوگ ارائه شده شبکه چاپ در تیراژ حداقل 500 عدد میباشد، جهت کاهش هزینه و تعرفه هر جلد تیراژ 2000 و 5000 توصیه میشود، شبکه چاپ آماده تحویل خدمات به مشتریان با قیمت چاپ مناسب و کیفیت بالا میباشد.

مدت زمان چاپ کاتالوگ

چاپ فوری یکی از مهم‌ ترین نیازهای کار فرمایان جهت تحویل اوراق تبلیغاتی محسوب می‌ شود. ایران زمین با به کار گیری مدرن‌ ترین تجهیزات، چاپ فوری را برای شما دوستان عزیز به ارمغان می‌ آورد.

چاپ افست کاتالوگ حدود 5 تا 7 روز زمان میبرد اما دربسیاری از مواقع به خصوص موعد نمایشگاه ها ‏با کمبود زمان مواجهیم.چاپ دیجیتال کاتالوگ عالی ترین انتخاب جهت چنین مواقعی است. امروزه دستگاه های ‏دیجیتال میتوانند ما را در ‏کمترین زمان و با بالا ترین کیفیت صاحب یک کاتالوگ حرفه ای کنند.

منگنه ساده یا لوپ و در صفحات بالا تر چسب گرم میباشد ، خدمات تکمیلی : سلفون، یو وی موضعی و سیلندری، برش و قالب خاص، لوگو برجسته، نقره کوب، رنگ پنجم و … در سفارشات قابل انجام میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و … از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در قسمت پایانی سایت با ایران زمین تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment