چاپ کاتالوگ پنج رنگ در ایران زمین | چاپ کاتالوگ پنج رنگ | یادداشت تبلیغاتی
16348
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16348,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کاتالوگ پنج رنگ

چاپ کاتالوگ پنج رنگ

چاپ کاتالوگ پنج رنگ

چاپ کاتالوگ پنج رنگ در ایران زمین

هر رنگی که غیر از چهار رنگ اصلی چاپ باشد، مانند طلایی، نقره‌ای، مسی، فیروزه‌ای فسفری و … رنگ پنجم نامیده می‌شود. اصطلاحاً به آن رنگ ساختگی(کارخانه‌ای)، رنگ تفکیکی یا رنگ اسپات (spot) هم گفته می‌شود. به تعداد رنگ‌های اسپات در لیتوگرافی زینک تهیه می‌شود و به عنوان یک رنگ مجزا چاپ می‌شوند. یعنی هر ناحیه‌ای از طرح که برای آن یک رنگ پنجم تعریف می‌کنیم باید فیلم و زینکی جدا داشته باشد.

یکی از دلایلی که در کشور عزیزمان اکثر چاپخانه ها به جای رنگ پنتون از رنگ های ساختگی استفاده می شود، کمبود مرکب های اورجینال پنتون به دلایل تحریم و … می باشد و رنگ های پنتون موجود در کشور که رایج ترین آنها طلایی و نقره ای است که قیمت بالایی دارد و هزینه چاپ افزایش چشمگیری پیدا میکند.

در پایان اگر رنگ در محصول چاپی شما نقش بزرگی ایفا میکند و چاپ چهار رنگ از درخشندگی و جذابیت محصول شما می کاهد حتما به سراغ رنگ های ساختگی یا پنتون بروید زیرا جذابیت زیادی به محصول چاپی شما میدهد.

در زمان استعلام قیمت از کارشناسان چاپ گروه تبلیغاتی ایران زمین سبب دقت در محاسبه قیمت و زمان چاپ و صحافی کاتالوگ مدنظر شما میگردد.

برای چاپ کاتالوگ ایران زمین پیشنهادی عالی با هزینه هایی بسیار منصفانه است. چاپ کاتالوگ پنج رنگ طبق مقررات و قوانین اصول گرافیک شناسی در ایران زمین انجام میگیرد.

تماس با ما 
Phone: 02188893140
Fax: 02188893140

مطالب مرتبط:
نکات چاپ و طراحی کاتالوگ ، چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

No Comments

Post A Comment