چاپ کالک با دستگاه پلاتر توسط ایران زمین | چاپ دیجیتال | چاپ یادداشت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی
16213
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16213,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

پلاتر نوعی دستگاه چاپ است که برای چاپ تصاویر گرافیکی استفاده میشود. این مدل چاپگر میتواند هر نوع عکسی را با عرض زیاد چاپ کند. پلاتر میتواند هر نوع عکس با عرض زیاد جهت ساخت تابلو یا نقشه های صنعتی و انواع شكل ها را چاپ کند. پلاتر میتواند به سادگی با رسم نقطه های منفرد پر شمار گرافیك های پیكسلی خوبی ارائه دهد؛ به همین دلیل است که به آسانی میتواند ترسیم های بزرگی را به تصویر بکشد. این دستگاه در سایت رسمی ویکی پدیا اینگونه تعریف شده است:

پلاتر دستگاهی خروجی رایانه ای است که به طور معمول برای چاپ تصاویر یا دیگر ترسیم‌ های صفحه نمایش به کار می‌ رود. به دلیل توانایی رسام خط، دایره و سایر اشکال، به‌ طور معمول برای تهیه ترسیم‌ های فنی و معماری و نیز سایر تصویرهای بُرداری بکار می‌ رود.

از پلاتر بیشتر برای چاپ نقشه ها و نمودارها استفاده میشود. چاپگرهای معمولی حداکثر میتوانند تا سایز A3 چاپ کنند. این درحالی است که در کارهای نقشه کشی به ابعاد بیش از این نیاز است؛ به همین دلیل برای تولید خروجی های بزرگ از پلاترها استفاده میشود. دقت پلاتر در تهیه ترسیم ها بسیار زیاد است.

پلاتر برای تهیه متن مناسب نیست، زیرا هر كاراكتر باید به صورت منفرد رسم شود كه بسیار وقت گیر است. شروع كار پلاتر با حركت هد رنگریز متحرک روی یك صفحه كاغذی بزرگ است. هدف از ساخت دستگاه پلاتر اتصال به کامپیوتر، پردازش و ترسیم فرامین ارسالی از کامپیوتر است. این دستگاه نقشه و نمودارهای ترسیمی طراحی شده توسط کامپیوتر را بر روی کاغذ می آورد.

با دستگاه پلاتر چاپ کالک نیز انجام میدهند و چاپ کالک یکی از کاربرد های اصلی دستگاه پلاتر میباشد.

برای چاپ کالک روی ایران زمین حساب کنید.

ما با دستگاه های پیشرفته چاپ همراه شما هستیم.

No Comments

Post A Comment