کلیات چاپ دیجیتال | چاپ هدایای تبلیغاتی | چاپ تخصصی کاتالوگ و یادداشت تبلیغاتی
16282
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16282,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

کلیات چاپ دیجیتال

کلیات چاپ دیجیتال

کلیات چاپ دیجیتال

کلیات چاپ دیجیتال

در دهه‌ های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌ شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌ های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌ های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

تفاوت های اساسی چاپ دیجیتال با دیگر روش های چاپ

– با حذف مراحل پیش از چاپ( لیتوگرافی)، فرآیند چاپ دیجیتال کوتاهتر میباشد.
– در چاپ دیجیتال هزینه چاپ به تعداد نسخه‌ های چاپی ارتباطی ندارد و برای هر برگ چاپی هزینه ثابت است.
– در چاپ دیجیتال در هر دور چاپ میتوانید فایل متفاوتی را چاپ کنید چرا که در این روش از پلیت استفاده نخواهد شد

مزایای چاپ دیجیتال

• هزینه چاپ دیجیتال، در قیاس با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون بصرفه می‌ باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌ کند.
• سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.
• در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌ توانید براحتی بخشی از داده‌ ها را تغییر دهید.
• کار با دستگاه‌ های قدیمی چاپ همانند افست، گراور و فلکسو بدلیل اینکه باید در هنگام چاپ، نسبت به کمرنگی یا پر رنگی تصاویر تصمیم‌گیری می‌ شد دارای حساسیت بالایی بود. درصورتی که کار با دستگاه چاپ دیجیتال، نیازمند تجربه خاصی نیست. در چاپ دیجیتال تصمیم‌ گیری درباره رنگ تصاویر در مرحله آماده‌ سازی و قبل از چاپ صورت می‌ گیرد که این مسئله سبب صرفه‌ جویی در به کارگیری نیروی انسانی می‌ شود.

یکی از وظایف دستگاه های چاپ دیجیتال ، چاپ کالک میباشد. ایران زمین چاپ کالک را به شکلی تخصصی انجام داده و شما عزیزان میتوانید براحتی روی ما حساب کنید.

چاپ کالک رو لیوان و … همه در این مجموعه انجام پذیر بوده و کافیست برای سفارش با ما تماس بگیرید.

No Comments

Post A Comment